~~ שוקולד ועוד שוקולד ~~









ריכזתי כאן מתכונים מתוקים שהשוקולד שולט בהם: עוגות אפויות, עוגות קרות, טראפלס ועוד.  עכשיו אני גם שמה לב שאין יותר מדי דברים כאן, למראת שאנחנו די אופים עם שוקולד, פשוט מתעדים מעט, חבל. נשתדל, מבטיחה!
(-:

בתיאבון

יש לכם מתכון "שוקולדי" מנצח?
ספרו לי
maryline@inter.net.il


טראפלס שוקולד לבן ומריר עוגיות שוקולד עם שברי שוקולד אקלאיר שוקולד - וניל



עוגת שוקולד אספרסו בוציתכדורי שוקולדעוגות שוקולד קטנות וטעימות



מאפינס שוקולד תפוזנשיקות בשוקולדרוגלך נהדר



עוגת שמרים במילוי שוקולדקוקוסיות - גם עם שוקולדמאפה שמרים ארמילים



ממתק שוקולד בוטניםעוגת מוס שוקולד על מרנג קוקוסבראוניז שקדים - גם לפסח
עוגת אספרסו לחהטראפלס אגוזיםבוואריה מוקה
בריוש משובח עם חתיכות שוקולדעוגת דניטראפלס שוקולד קפה והל
מוס שוקולד של לנוטרממתק שוקולד קוקוס וגם מתכון לחלב מרוכזטורט שוקולד ממולא קרם מוקה
פאי קוקוס ושוקולד שוקולדים ממולאים שוקולד ופסיפלורה עוגת שוקולד מגורד ואגוזים כשר לפסח
כתר שמרים ממולא קרם שוקולד וחלבהכדורי באונטיעוגת מוס קוקוס על בראוניז שוקולד
עוגת קונקורדקינוח דאבל מוקה - גלידה על פנאקוטהריבועי חמאת בוטנים עם נטיפי שוקולד
~~ עוגת פרג ושוקולד מעולה, במרקם לח ועשיר ~~ ~~ אקלאייר שוקולד נוגט עשיר ומפנק + מתכון נוגט ביתי ~~ ~~ כיפות גלידת וניל נענע ופניני שוקולד בציפוי ג'לי שוקולד ~~

צילום מרילין איילון
 
~~ ברוקיז: בראוניז וקוקיז בביס אחד ~~ ~~ עוגת שיש שוקולד וניל עסיסית במיוחד ~~


4 תגובות:

מלי אמר/ה...

היי מרילין,
תודה על אתר מהנה ומגרה.
רציתי לדעת מהי עוגת השמרים שוקולד שמופיעה בתמונה עם סרט הקישוט והאם יש מתכון?
תודה וגמר חתימה טובה
מלי

Winnie אמר/ה...

חייבת להגיד לך שזאת קטגוריה מעלפת לגמרי!!

אנונימי אמר/ה...

הרגת אותי, מרלין. אני לא יודעת מה אני רוצה לנסות קודם :)

Unknown אמר/ה...

הי מרלין ,אתר יפיפה כבר מכינה עוגה לחג!