~~ נעים מאוד, קוראים לי מרילין ~~

נעים מאוד, קוראים לי מרילין
 
לרגל 7 שנות פעילות בבלוג ו 871 מתכונים מכל הסוגים (סולחים לי על שזה לא מספרים עגולים?) חשבתי שאולי יש מקום לעשות היכרות טובה יותר. לפני כחודש הוזמנתי לתוכנית  "אורחות" בערוץ ההידברות בהגשתה של מלי גרין, מי שרוצה יכול לצפות בראיון. 
 
לידע כללי, לא ישנתי כמה ימים לפני התוכנית.
(-:
 
לנוחיותכם 2 אפשרויות צפייה
 
 
---> מכאן (לוחצים על התמונה) צופים בקטע שהעליתי ביו טיוב  (כאן בתמונה רואים את מלי גרין)
 
 
 
 
---> וכאן קישור לאתר של ערוץ ההידברות, זו תוכנית מספר 16, ואני האורחת השנייה בתוכנית, זה מתחיל בערך  בדקה העשירית. כדאי כמובן לצפות בכל התוכנית! 
אז הנה הקישור
 
 
  
צילום: מרילין איילון
עוד שני דברים ודי
1
בימים אלו אני עובדת על כתבה בנושא ארוחת ערב משפחתית ובה בין היתר אני נותנת מתכונים מתאימים. ממכם שרוצים לטרום רעיונות בנושא מוזמנים לכתוב לי
הקריטריונים למתכונים
מתכונים לא בשריים (אפשר פרווה או חלבי)
מתכונים שלא דורשים מאמץ רב או קניות מיוחדות (למי יש כוח בערב?)
מתכונים משפחתיים, זאת אומר שגם ילדים יוכלו להתחבר אליהם (לא דברים מוזרים)
מתכונים שיש להם ערך מוסף תזונתי (ארוחה בריאה בקצור)
אציין שמעבר לצורכי כתיבת המאמר, רעיונות ומתכונים באמת מעניינים אותי, וכן, בהחלט אשמח ליישם אותם.
 
 
צילום מרילין איילון
2
הכנתי לשבת פאי שקדים - תפוזים מ-ה-מ-ם, וממש לא מסובך,  ואני כבר מתרגשת לפרסם את המתכון (גם התמונה יצאה טובה לשם שינוי).
את המתכון של הסלוף שהבטחתי כבר מזמן, (תודה לכל מי שכותב כדי להזכיר לי שהבטחתי) אז סוף סוף ביום שישי האחרון מדדתי את כל הכמויות ורשמתי..רק תמונה חסרה לי. שמרתי כמה פיתות בצד משבת ואני מקווה לצלם אותן עוד מחר וכך נגמור סופית עם זה. ונקרא לזה חלות זה פסה.
(-:
 
המשך חג שמח
מרילין
 
 
 

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מרילין את מקסימה!
איזה אישיות!
דמיינתי אותך מבוגרת יותר ופתאום לראות אישה צעירה כ"כ שעברה המון ובעלת ניסיון חיים כ"כ גדול..זה מדהים
יישר כוח עצום!!
חג חנוכה שמח :)

מיטל אמר/ה...

מרילין את אישיות נערצת.
ממש.
עוד הרבה לפני הכתבה.
הספר שלך, הפגיש אותי איתך וגרם לי להעמיד מולי אידאל, שאולי אזכה גם אני יום אחד...

בשבת האחרונה קצת התלהבתי, והכנתי שלושה דברים בהשראתך:
את הסלמון בפסטו, פטריות ועגבניות מיובשות (מהספר),
קורנדביף מהסנדוויץ המפתה שלך,
ודים סאם - שהתחיל מהצ'ומיין והתגלגל למשהו סגור יותר.

היה טעים ומרגש.
הקב"ה יברך אתכם בכל.
תודה!

מרילין איילון אמר/ה...

תודה בת אל (-: קיבלתי את הפירגון ישר ללב!

מיטל, כל זה לשבת אחת? פשששש כל הכבוד!! חרוצה!

Unknown אמר/ה...

מרלין תודה רבה על הבלוג שלך !!!!
ליאורה

Dvarima אמר/ה...

מרילין ,
כייף תמיד לחזור לבלוג ועוד יותר כייף היה לראות את הראיון!
איזה מקסימה את!
רעות

Unknown אמר/ה...

שלום מרילין יקרה. זמן רב שאני נהנית מהאוכל היצירתי שאת מכינה, ולא רק, גם מהשפה המתוקה שלך (אפילו השגיאות שלך מתוקות). תודה… הכל מלא אהבה ואני מברכת אותך שתמיד תהיה אהבה בך וסביבך.
נילי מירושלים