~~ בממלכת הקינוחים, סדנה אצל מלכי אדלר + חדשה מרעישה ~~

בשוע שעבר החלטתי לנער את עצמי מהבית ולפרגן לעצמי סדנה אצל מלכי אדלר חברתי המוכשרת. מדי שבוע אני מקבלת ממלכי מכתב עם תאריכים לסדנאות חדשות, וכל פעם אני מבטיחה לעצמי שזהו, הפעם אני נרשמת, וכל פעם העומס מכריע אותי. עד ש. 
ובכן, מה באמת קרה שסוף סוף הגעתי לסדנה?

זה היה בבוקרו של יום שישי, עמדתי במטבח כשלרשותי 3 שעות להכין בר מתוקים לברית מילה של הנכד שלי, ברית בשבת. אתגר משפחתי. (אה!!! נו? מה תגידו? אני סבתא!!).
בקיצור עמלתי כדי לעשות את המיטב בזמן הקצר שהיה ברשותי, ובקו השני מלכי בתמיכה הנפשית והטכנית בכל הבעיות שצצו לי: נגמרה לי אבקת האפיה באמצע הסברינות, בניתי על עוגת פיסטוקים אבל גיליתי שאלו נעלמו, רציתי פאי דובדבנים וגיליתי שמה שהיה לי במקפיא זה אוכמניות, אבל בסוף התברר שזה היה משהו אחר בכלל (מה?!) ובקיצור, אחרי נגמר על הצד הטוב ביותר הרגשתי שמלכי שוב מדביקה אותי בחיידק הזה של עולם המתוקים,  עולם היופי והמתוק, וכך קבענו סופית שביום ראשון בערב אין יותר תירוצים ואני אצלה לסדנת כוסות.

אז קודם אני שמה את התמונות של חלק מהדברים שהכנתי לברית (סליחה על התמונות מהטלפון, אבל מאז שבעלי קנה לי מצלמה מקצועית הפסקתי לצלם ...אין לי הסבר לזה) ואחר נדבר על הסדנה וניראה מה זה קינוחים מעולם אחר
סברינות
חיתוכיות ריבת תפוזים וקוקוס
חיתוכיות לוטוס וקרמבל אגוזים
עוגת אגוזים ועוד משהו בפנים


עוגת שוקולד בוץ שחתכתי לקוביות וקישטית כל אחת בגנש חצי מוצק ופקאן

כאמור הלכתי למלכי לסדנת קינוחי כוסות בבני ברק, כמובן שאיך שנכנסתי אמרת לכולם שלום מגיע לי מזל טוב אני סבתא (אם הייתה לי חולצה עם כיתוב כזה הייתי הולכת איתה כל יום!!), ומיד נכנסתי לעולם הקסום והמתוק.

מקבלים דפי מתכונים, מדפדפים, מתרגשים מכל מה שמחכה לנו, גם מהתוצר הסופי וגם מכל מה שנלמד בדרך, המתכונים, הטיפים, הטריקים, התנועות, ההתנסויות ומתחילים, מתכון אחר מתכון, הכל מוסבר, הכל מודגם, תענוג גדול!!

מה היה בתוכנית?

מוס שוקולד קפה, בהגשה מיוחדת ומפתיעה (חיית להכין את זה!)

מוס תות פיסטוק עם ג'לי פטל למטה, שהיה כל כך יפה (אני קראתי לו החיפושית) שכבר למחרת הכנתי אותו והקפאתי אותו לשבת (היו לנו אורחים מירושלים), והוא ממש חלומי.

מוס שוקולד בננה, שגם אותו הכנתי כבר למחרת, לשבת, ואחרי שבוע הכנתי אותו עוד פעם בשביל האורחים שלנו מצרפת וכולם כולם פשוט פירגנו בלי סוף!

וג'לי שמפניה ומוס טונקה, שהיה טעים טעים, ואפילו קניתי ממלכי טונקה מרוב שהתלהבתי (איזה כיף שהיא מוכרת את כל מה שהיא מראה, וכך אפשר מייד להתחיל לעבוד מבלי לנדוד כדי למצאו את הדברים הקטנים והטובים שעושים את ההבדל)

ועכשיו קצת תמונות
כאן מלכי מדגימה כיצד יוצקים לתוך כוסות בדיוק כמות רצויה, ובלי לכלכך (אצלי ה ירחם כשאני ממלא כוסות יש יותר בחוץ משאר בפנים, ואין מצב שאין נזילות בצדדים, טביעות אצבע ועוד)
זה מוס שוקולד קפה, המוס קפה לבן!! איזה טעם מהמם! ואפילו את הביסקוויט הכנו במקום!
זה החיפושית שסיפרתי לכם



פה אני נדחפת ומראה לכם את הגירסה שלי, עם ג'לי פטל וג'לי מנגו

זה המוס בננה שוקולד, גם אני קניתי מבחנה!! אולי אשים לילדים שוקו בפנים?

זהו, אני ממליצה מכל הלב לבוא למלכי, מי שרוצה ללמוד בקבוצה קטנה, לקבל הסברים מדוייקים, מקצועיים ולבביים, מי שרוצה לצאת עם חברה, עם אמא, בת (אני באתי עם אחת הבנות שלי לפני שנה וחצי!), שווה שווה שווה!!

מלכי אדלר, בני ברק
טלפון: 0544844331


מלכי אדלר הנה קונדיטורית ושוקולטיירית מהשורה הראשונה, מוכשרת ומקסימה, משתלמת בהתמדה אצל מיטב השפים בארץ ובעולם:  אורן גירון, אסטלה, תומר כבירי, אלון גולדמן, ערן שוורצברדוג'וליאן אלברזה ( אלוף העולם בפטיסרי לשנת 2011 ) הם רק חלק קטן מהשמות שמהם מלכי למדה ועודה לומדת.
 
 
התשוקה שלה למקצוע מביאה אותה לחשיפה מתמדת למגמות החדישות ביותר בתחום, ובאמת, כל פעם מלכי מפתיעה מחדש עם יצירות מדהימות בתחום הפטיפורים, פרלינים, קינוחי כוסות, עוגות, מקרונים, וגם ממתקים!
 
 
למלכי אדלר טור קבוע בעיתון "בקהילה" בשם המילה האחרונה שבו היא משתפת את הקוראים במתכוני עוגות וקינוחים מגוונים וברמות שונות, היא כותבת באתר הקונדיטוריה הישראלי "מנטקה", ומעבירה סדנאות מעלפות בבית שלה
 
הסדנות של מלכי, אני אומרת את זה בלב שלם, זה משהו מיוחד ולכן אניתמיד ממליצה מכל הלב, וגם נרשמת בעצמי!
 
קודם כל יש למלכי רצון גדול לנתינה - מלכי נותנת ברוחב לב מהידע שלה, רק קחו!
בשל המיומנות הגבוה שלה בכל התחומים הנוגעים בקונדיטוריה יש בסדנה רצף של למידה אין סופית: שיטות עבודה מקצועיות, חומרי גלם מהמשובחים, כלי עבודה חדישים ומפתיעים, ובכלל אווירה מחשמלת של יצירה ויופי.

מלכי אדלר, בני ברק
טלפון: 0544844331
וזה מלכי ואני מתחבקות

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מרילין היקרה, המון מזל טוב!
שתזכו להרבה נחת ושמחה

Unknown אמר/ה...

גם אני כבר מלא זמן מתכננת ללכת לסדנה שלה...עכשיו הגברת לי את החשק!
אבל הכי הכי חשוב:
מזל טוב לשינוי הסטטוס ל'סבתא טרייה'
אלף אלפי ברכות לסבתא, ליולדת ולכל המשפחה!

Unknown אמר/ה...

מזל טוב :-)