~~ לכבוד ראש השנה: 3 מנות בשר חגיגיות ~~

שלום קוראים יקרים,

זהו, הילדים במסגרות,

עם התקרבות ראש השנה יש המון מתכונים שאני רוצה להגיש לכם, חלקם פורסמו כבר בבלוג, חלקם חדשים, וכולם מתאימים לתקופה זו של החגים. היום אני רוצה להתחיל עם 3 מתכוני בשר טובים במיוחד:

הראשון הוא מתכון הקרנדביף שאני הולכת להכין בעצמי עוד היום, כי לוקח זמן עד שהוא מוכן. אני אוהבת להכין אותו בחגים כי הוא מאפשר לי להרכיב מנות בשר ייחודית מנתח שהוא זמין מאוד. קודם כל הוא יופי של פיטריון למנות בשריות לא מחייבות, לא כבדות מדי. והשנה יתכן מאוד שאגיש פרוסות קורנביף מוקפצות עם שלל פטריות על מצע טליאטלה לערב ראש השנה. אחרי כל הסימנים שאני משקיעה בהם לא מתחשק לי להכין הנוסף סוגי עוף, קציצות וכולה, אלה רק מנה אחת, מנה סופר טעימה, מנה אישית, מנה שהכל נמצא בא.

המתכון השני הוא מתכון נפלא של אהרוני, עוף עם בטטות ושזיפים, אחד הטעימים, והשלישי הוא פרוסות בשר בסיגנון קורדובה, פרוסות בשר רכות ברוטב עשיר עם מלא פטריות, טעים טעים ותמיד אהוב.


להלן המתכונים

בשר בסיגנון קורדובה (לחץ על הקישור כדי להגיע למתכון)




קורנדביף מעולה מנתח מספר 3


 

ועוף בבטטות ושזיפים של אהרוני




תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

קודם כל-איזה כיף לגלות שיש רשומה חדשה בבלוג שלך!
ושנית-מזדהה איתך לחלוטין בכל הקשור לצריכת מדיה!!!!