~~ סלט כרוב אדום עם תפוחים ותמרים, ברוטב תפוזים ~~

מרילין איילון
 
 
מזה שנתיים שאני כותבת מתכונים למגזין טעימות של עיתון המשפחה ונהנית מאוד, אני חייבת להגיד.  תמיד כשאני מקבלת את הגיליון החדש אני ממהרת לעלעל בו ולסמן לעצמי מתכונים שאני רוצה להכין מתוכו. הפעם הגיליון היה גדוש סלטים רעננים וצבעוניים - בדיוק מה שחיפשתי. בגלל שהגיליון הגיעה אלי ביום צום (י"ז בתמוז) ומרוב רעב,  סימנתי מתוכו מחצית מהמתכונים, וגם הכנתי אותם - כולם מוצלחים!  הנה אחד מהם:  הסלט כרוב של תמי פיליפ - יצא מעולה, פריך, רענן, ומלא בריאות.
 
 
 
מצרכים
1 כרוב סגול קטן פרוס דק
1 בצלים ירוקים קצוצים
3 גבעולי סלרי פרוסים דק
2 תפוחי אץ פרוסים דק (השתמשתי בירוקים)
5 תמרים מסוג מדגול פרוסים
 
לרוטב
1/2 כוס מיץ תפוזים
1/4 כוס שמן
מלח
1 כפית חרדל
1/4 כפות סוכר חום (אני לא שמתי)
3 כפות מיץ לימון
 
 
להגשה: 1 כוס זרעי חמניות



מכניסים לקערה גדולה את כל מרכיבי הסלט ומערבבים. מערבבים את כל מצרכים הרוטב, יוצקים אותם על הירקות ומערבבים היטב. מוסיפים את זרעי החמניות ומגישים .טעים ופריך!
 

תגובה 1:

R אמר/ה...

Hi, do you have blog in English?