~~ מכתבים מהמטבח, מתכונים וסיפורים ~~

 
בס"ד

את הפטה הקלאסי אני מגישה במרקם נימוח במיוחד, לצד צ'אטני מתובל שמדגיש את טעמו העדין. אפשר להגיש את הפטה שלם ולצידו סכין, צ'אטני ופרוסות בגט  ואפשר להכין כריכונים מעוצבים מוכנים להגשה.
אפשר גם על חלה מתוקה. יאמי.


 

~~ מרקחת תפוחים~~
המרקחת נהדרת, צבעה זהוב בהיר, טעמה - מיוחד של פעם בשנה.



 

~~ עוגות תפוחים~~
לנוחיותכם ריכזתי עבורכם כאן  את כל עוגות התפוחים שלי


 

~~ דפי תמר: מתכונים טבעוניים ~~

חברתי תמר המוכשרת התחדשה בבלוג טעים " דפי תמר: מתכונים טבעוניים"  (לבלוג לחץ כאן) , וכך היא רושמת:  "ברוכים הבאים למטבח הטבעוני שלי: יש כאן מתכונים פשוטים ומהירים, מתכונים קצת יותר מסובכים, מתכונים ליומיום ולאירועים מיוחדים. כולם ללא מוצרים מהחי, רובם לא דורשים חומרים משונים או קשים להשגה וכולם... טעימים"

מתוך הבלוג הצעיר סימנתי לי כבר עוגה נהדרת שאני חייבת להכין " עוגת דבש תמרים לראש השנה"  למתכון לחץ כאן

 ~~ תפריט ערב חג ראשון~~

תרם סגרתי סופית תפריט, אבל יש מנות שככול הנראה יופיעו, הרבה מנות שכתבתי לאחרונה עבור עיתון המשפחה ופרסמתי בבלוג (ביניהם הפטריות במרווה והטיאן ירקות שמש) , מנות שבישלתי, טעמתי, והיו מוצלחות עד מאוד, ואני מאוד אשמח שהאורחים שלי ייהנו מהן גם. יהיו גם מנות קבועות, כאלה שתמיד נעים לחזור אליהן. התפריט שלי לא יהיה מתוק (אבל גם לא חריף)..

אני מאוד מקווה לרשום אותו בצורה מסודרת בקרוב, אבל עם הלוז הכל כך צפוף, כל דקה במחשב הוא "זמן גנוב".


המשך שבוע טוב, מרילין

תגובה 1:

תמר האחרת אמר/ה...

מרילין המפרגנת! תודה לך מורתי :)