~~ מכתבים מהמטבח, מתכונים וסיפורים ~~

 

~~ סמיפרדו לימון וניל עם רוטב דובדבנים ~~
בס"ד
 
הנה מנה האחרונה שרציתי עשירה ומפנקת, אבל גם קיצית ורעננה ולכן אני מגישה לכם היום סמיפרדו לימון וניל על סירופ דובדבנים. בשביל להכין את הגלידה הזו אין צורך במכונת ייעודית ויחד עם זאת היא  מתקבלת כבעלת מרקם קרמי פשוט מושלם. הניחוח הלימוני שלה ניתן בעיקר מקליפת הלימון – היה לי חשוב לשמור על מנה מאוזנת ולא חמוצה מדי.
 
~~ פאי גבינה קרמי על דובדבנים ת-ע-נ-ו-ג ~~
 
 
אני ממשיכה עם הדובדבנים
(-:
לפני יותר משנה חברתי עדה נתנה לי מתכון של פאי גבינה בטעם של געגוע, חבל שחיכיתי כל כך הרבה זמן עד שהכנתי אותו! הבצק פריך אבל גם נימוח בזכות כמות קטנה של אבקת אפיה, המלית עם מרקם מעולה, לא כבד ומעט קרמי, והדובדבנים בפנים  - אליפות
 
 
  ~~ שושני שמרים בקרם שוקולד, דובדבנים ומרציפן ~~
 
עוד דובדבנים?
את עוגת השמרים הזו הכנתי אחרי שחני, מנהלת פורום Ynet כשר סיפרה עליו בחום. היא סיפרה על שילוב של שוקולד דובדבנים ומרציפן, מתכון של הקונדיטורית רינת צדוק, והשילוב נשמע לי כל כך נהדר שמייד יצרתי גירסה משלי עם שלושת המרכיבים האלו.
 
 
 
 
 
~~  עוגת היער הלבן ~~
 




 

 
 
כולם התלוננו בבית שכבר מזמן לא עשיתי עוגה של ממש, גבוהה כזו, עם המון קצפת טעימה, ואני עוד הייתי בשוונג של הדובדבנים (לא שבעתי מהם העונה!). בשנה שעברה, בדיוק באותה תקופה הכנתי את עוגת היער השחור המפורסמת (לפי מתכון של דודו אוטמזגין) היה טעים, היה נפלא...אבל רציתי משהו שונה.
טעם לבן יותר.
 
 
 
בשורות טובות, מרילין
 

 
 
 

 


 


אין תגובות: