~~ מכתב מהמטבח שלי, מתכונים וסיפורים ~~



~~ עוגיות שקדים פיסטוק לימון תפוז ~~
בס"ד

עוגיות נהדרות שהכנתי לחג, הן פריכות מבחוץ קצת רכות בפנים, הטעם שלהן בא בגלים גלים: טועמים פעם את הלימון ופעם את התפוז, פעם את הפיסטוק ופעם את השקדים. עוגיות שקדים, פיסטוקים לימון ותפוז (למתכון לחץ כאן). שימו לב, הן כשרות לפסח, הן פרווה, אין בהן מרגרינה, והן בהן חשש שרויה.

~~ עוגת שוקולד ואגוזים ~~


שנמשיך עם הגל המתוק? עוגת שוקולד ואגוזים (למתכון לחץ כאן) שאנחנו נהנים ממנה לא רק בפסח, היא ממש מעולה.
~~עוגת מוס שוקולד עם מקצפת קוקוס ~~

שנמשיך עם שוקולד? עוד קלסיקה ישראלית, העוגה הזו מוכרת לכל ואהובה  כל כך עוגת מוס  שוקולד עם מקצפת קוקוס (למתכון לחץ כאן), בתכנון להכין אותה מחר עבור חברתי אורטל שעכשיו דיברתי איתה בטלפון שהיא במצב רוח  לא משהו.
                       ~ פאי תפוחים ומרציפן  ~~

אחרון חביב שאני חייבת לנסות, מתכון של חברתי מלכי היפה והמוכשרת: אין כאן מרגרינה, הוא פרווה, הוא ללא שרויה, והוא נפלא ממש. דנה ניסתה את המתכון, סיפרה עליו רק טוב (זה לא מפתיע אותי), צילמה, (תמונה יפיפייה שלה מצורפת כאן) ועכשיו גם אני חייבת לנסות! גם תפוחים וגם מרציפן – אני לא יכולה לעמוד בזה, אבל יותר מכל, אני מסוקרנת להתנסות בטכניקת עבודה חדשה ומפתיעה: הכנה של מרציפן מעשה יד ושילובו בבצק פריך במקום חמאה או מרגרינה. מרתק תודו. בקישור כאן (לחץ)   תמצאו גם את התמונה של דנה וגם את המתכון של מלכי מתוך הפורום אוכל כשר של תפוז.
בשורות טובות ב"ה!

מרילין








אין תגובות: