~~ מכתב מהמטבח שלי, מתכונים וסיפורים ~~





 ~~ שיפודי רביולי בסגנון קפרזה  ~~
בס"ד

מחווה לסלט הקפרזה הקלאסי: במקור הסלט משלב עגבניות, בזיליקום וגבינת מוצרלה, ובגרסה שלנו רביולי שלושת הגבינות הצטרף, כדורי גבינת עזים עטופה  בקצח החליפו את המוצרלה והכל הוגש על שיפוד לצד פסטו טרגון.

 


~~ פטריות בתנור עם עשבי תיבול ~~

השבוע התקיימו צילומים לכתבה עבור עיתון המשפחה ואחד מהמתכונים שאני מציעה, שם,  הוא המתכון הטעים הזה של הפטריות, שלא משנה כמה מכינים מהם תמיד הם נגמרים מהר מדי. למתכון לחץ כאן

ברגע שיהיו לי התמונות מצוות הצלמים בע"ה הצרף אותם, תראו איזה יפה הם מצלמים!



~~ קנלוני בטטה ברוטב בשמל ~~

כן, כן, הגיעה עונת המנגו! יש לי כמה מתכונים ממש שווים עם מנגו, אחד מהם זה החזה עוף הרך וטעים הזה.  כדאי לנסות!

 
~~  סלט מנגו, כוסברה ובצל סגול ~~
 


סלט טעים ומפתיעה שאני "חורשת" עליו בכל עונת המנגו  - הוא טעים, יפה, רענן, בעיניי, אחד הטובים!


בשורות טובות, מרילין







אין תגובות: