~~ שבת בראשית ~~

chabbat bereshit

 שבת שלום ומבורך
אני רוצה במעמד זה להודות לכל אחד ואחד שביקש לקבל עדכונים של הבלוג בתיבת הדואר שלו
ב"ה כל יום תופח ותפוח המאגר ודעו שכל פניה חדשה משמחת אותי מחדש
תודה מיוחדת לכל השולחות אלי מכתבים מהארץ ומחול - חשוב שתדעו שאני קוראת את המכתבים האלה פעם ועוד פעם (ועוד הרבה) וכל פעם ליבי מתמלא התפעלות מיכולת הנתינה שלכן - הרי שהפרגון
שאתן מרעיפות עלי במכתבים אלו זה לא דבר מובן מאליו. לא, אני לא לוקחת את זה כמובן מאליו

לתשומת לבכם, הכנתם מתכון מהבלוג? צילמתם? רוצים לראות את התמונה של המנה בבלוג? שילחו אלי את התמונה ואני אצרף אותה למתכון ושמכם יופיע על יד

חזק חזק ונתחזק, את ספר דברים גמרנו
ונתחיל בשמחה את חומש בראשית - מהתחלה

כדי לצייר על בצק, ראה הוראות בפוסט על חלה לשמחת תורה
http://mablogeria.blogspot.com/2005/09/blog-post_1918.html


4 תגובות:

אסתי אמר/ה...

אוי, כתבתי לך ממש מכתב והוא נעלם! ננסה שנית, מרילין התמונה מצוינת!! מעבירה כלכך הרבה! גם רעיון וגם אוירה.
תודה רבה על המכונים הנהדרים ועל הרוח שאת משרה עלי.
זאת הזדמנות לאחל לך ולמשפחתך שמחה אהבה וכל טוב בשנה הקרובה!
להתראות
אסתי (הסמויה...)

אנונימי אמר/ה...

שבוע טוב יקרה שלי...
כמו תמיד תענוג לבקר אצליך♥
ושתהייה שנה מתוקה ומלאת בריאות
נשיקות
שונטל♥

אנונימי אמר/ה...

מרילין יקרה, אין כמוך, אני נהנית להיכנס לבלוג שלך ואני עושה זאת כמעט בכל יום.
המשיכי לעדכן .
מאחלת לך שנה מלאת בריאות ושמחה
לילי

אנונימי אמר/ה...

מרילין יקרה, אין כמוך, אני נהנית להיכנס לבלוג שלך ואני עושה זאת כמעט בכל יום.
המשיכי לעדכן .
מאחלת לך שנה מלאת בריאות ושמחה
לילי