~~ לאורי ~~

28/11
אתמול צילמתי עוגת דאבל תפוזים


20/11
ביום שישי צילמתי שיפודי בטטות על תחינה, סלט חצילים בתחמיץ, עוגת יומולדת חתול, ועוגיות חלקה
תמונות מעפנות, הייתי עיפה.





13/11
ביום חמישי אחר הצהוריים היה לי קצת זמן לצלומים
קציצות בשר ברוטב זיתים וגמבות
מאפה אנטיפסטי ואנשובי

וביום שישי, יחד עם ניצן
סושי
מאפה תרד וגבינות





01/11
אתמול אחר הצהוריים צילמתי שוב את עוגת הגבינה יחד עם ניצן


30/10
הספקתי בבוקר לצלם שוב את מנת הבשר, גם לקחת מנורה מהחדר של הילדים כי הבית היה נורא חשוך עם כל העננים בחוץ.


29/10
טוב, הסלסלות קדאיף האלה עם הסלמון למטה לא ממש יפות, הפנים נראה כמו דייסת משהו. ..צריך להכין שוב (כי זה טעים) ולצלם שוב
ביום שישי צילמתי כמה דברים
עוגות גבינה, שוקולד לבן וקדאיף במנות אישיות : תמונה גרועה מאוד. יש עוד במקפיא, אנסה לצלם שוב.
עוגת שמרים במילוי פרג קוקוס וג'ינג'ר





עגבניות ממולאות נענע ועלי גפן


צלי בשר בחלב קוקוס ובהרט (עכשיו בעלי אור שהיא מטושטשת..
נשארה עוד מנה - אולי - בסיר. אולי אנסה לצלם שוב מחר.


קישואים עם נענע ורכז רימונים - מתכון סורי




25/10
ביום שישי צילמתי סלסלות קדאיף מולאות סלמון פיטריות
אבל הן יחכו.
בנתיים במשאל שערכתי דרך הניוזלטר שלי 3 המתכונים הבאים שיפרסמו יהיו
1) דלורית בתימין ומוסקט
2) עוף ביין וחרדל
3) מוס שוקולד של לנוטר




15/10
מוס שוקולד שהכנתי לכבוד החג
מוס שוקולד של גאסטון לנוטר בתוך עתרת שוקולד מריר

לא בטוח מתי אפרסם. פרסמתי לארחונה את הטראפל, את הפרי ברסט, עוד מתוק?
אולי את העוף בחרדל ויין לבן קודם.

לא הצלחתי לצלם את המוס חלבה + פירות + קדאיף. הוא נעלם מהמקרר.
יש לי פחזניות
מחר אשתדל לצלם אותם ממולאים בסלט טונה (שהכנתי לשבת) וגם בקרם נוגט (שאני רוצה להכין למחר, יש אורחים).

חוץ מזה מחר חברה ומשפחתה באה ללמד אותי להכין סושי, מקווה שאצליח לצלם, עם כל הילדים יהיה שמח!
לילה טוב



ניראה.


06/10
סוף סוף צילמתי את הטראפלס שוקולד-קפה-הל
מקווה מחר לצלם את הקינוח בכוס
אפרסם את זה לכבוד סוכות ניראה לי
יחד עם הפריס ברסט שלמטה
והשמרים - תמרים
ניראה.



05/10
כמה שרציתי, לא הספקתי חצי ממה שרציתי
אז בנתיים יש את המונה שזו לחמניה שאוכלים ממש לפני הצום (היא ממולאת פירות יבשים). מתכוונת להעלות מחר.

ונהוג לרשום עליהם את האוט הראשונה של כל בני המשפחה

ומסכנים יש לי טראפלס שוקולד קפה עם הל, מעולים שלא הספקתי לצלם וגם קינוח ממש טעים המורכב משיכבת מוס חלבה, שיכבת סלט מנגו-מלון - דבש ומעל קדאיף שמחכה גם כן שארכיב ואצלם..כל יום אני אומרת מחר..אז אולי מחר ב"ה




02/10
ערב טוב, להלן כמה צילומים חדשים
צילמתי שוב את עוגיות הבולו

25/9
ערב טוב
היום צילמתי שוב את העוגיות בולו. אלו עוגיות שאחנו נוהגים לאכול בצאת הצום יחד עם ריבת חבושים ומשקה אורג'ה (שקדים). על המסך ראיתי שהמיקוד בכלל לא על העוגיות אלה על הכוס. איזה מרגיז.

בסעודה מפסקת אנחנו אוכלים (בן היתר) עוף עם פול ירוק או שעועית ירוקה. יש לי לזה תמונה נהדרת של שרון
 
 והדבר האחרון שאנחנו מכניסים לפה זה לחמניות בריוש אישיות ממולאות תמרים, אגוזים ותאנים, ועל כל לחמניה אות ראשונה של השם של כל בני הבית. עוד לא יצא לי לצלם אותן, מקווה השנה להצליח.





19/9
ערב טוב, אני מצרפת את הפאי רימונים (עם קרם שקדים ופטיסייר)
וכבר לא נשארו תפוחים בשביל הפאי .
עוד בתיכנון ב"ה
קוביות חזה עוף, פיטריות וערמונים על סלסלת קדאיף - מוגש עם רוטב יין רימונים.  אבל ניראה לי שאני אצלם את זה ביום שלישי הבא.
מחר ב"ה העלה את הסיגרים הממולאים דלעת. הם ממש טעימים. מומלץ.









17/09
שבע טוב אורי, אני מצרפת כאן 2 צילומים חדשים  אם זה יכול לעיניין אותך
סיגארים ממולאים קוביות דלעת נימוחות
דלורית באגוז מוסקט ותימין עם סלט בורגול דלעת

יש לי כל כך הרבה תוכניות ואני לא מספיקה כלום..
הייתי רוצה להספיק

פאי שקדים רימונים בגירסת מיני
מאפה קדאיף ממולא חזה עוף פטריות וערמונים ברוטב יין רימונים
ופאי תפוחים קצת אחר







בס"ד

שבוע טוב בשורות טובות ב"ה

 יש לי כמה חומרים שאני מתכוונת להעלות בקרוב – עוד לא ברור לי מתי ואיך, אני מראה לך אותם כדי שתוכל לקחת אותם גם בחשבון אם תרצה.

-          פסטו סלק (עם זרעי דלעת ובזיליקום)

-          רולדה ממולאת בפסטו סלק (אולי אשים את שני המתכונים ביחד..לא יודעת עדיין)

-          סלט סלק ג'ינג'ר וזרעי כוסברה

-          כיסוני בצק עלים ממולאים בשר וסלק - מוגש עם טחינה לימונית

כן אני יודעת זה הרבה סלק וזה לא הכל  :-)  פשוט שאר התמונות יותר מדי לא מוצלחות

-          עוף ביין לבן וחרדל, שהוא לא קשור לכלום אבל הוא טעים

-          "פרי-ברסט" שזה מאפה ממולא קרם נוגט

-          תפוח בדבש – כיסונים מיניאטורים ממולאים תפוחים, מוגש עם כפית דבש (הקפדתי על תמונה עומדת ושוכבת)

-          מאפי שמרים קטנים ממולאים תמרים

-          וגם עוגת פסיפלורה – שקדים אפויה בתוך קליפת פסיפלורה..עוד מעט נגמרת עונתם ועוד לא יצא לי לפרסם..אולי אחכה לעונה הבאה וגם אצלם שוב..יצא משעמם.

מרילין
























אין תגובות: